آیا کرفس خوب برای افراد مبتلا به مرحله بیماری 3 کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری کلیهآیا کرفس خوب برای افراد مبتلا به مرحله بیماری 3 کلیه

آیا کرفس خوبی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه؟ از آنجا که بیماران توصیه می شود یک رژیم غذایی سخت، آنها محتاطانه باید از هر غذا که دکتر پیشنهاد نمی خوردن. به برخی از بیماران که بسیار دوست دارم به خوردن کرفس، پاسخ زیر باید نگرانی خود بود اگر دکتر یا متخصص تغذیه خود را ممکن است به آنها بگویید که آیا آنها می توانند کرفس بخورند.

کرفس گیاهی سبز است که بسیاری از مزایای دارویی است، دلیل آن است که با مجموعه ای از مواد معدنی ضروری و ویتامین ها است که بدن نیاز به عملکرد درست بسته بندی شده. علاوه بر این، این سبزی همچنین شامل بسیاری از دیگر مواد مفید، که تعیین کرفس خوبی برای مردم عادی است، اما پاسخ به تغییرات همراه با شرایط بیماران مختلف "کرفس خوبی برای افراد مبتلا به کلیه بیماری است".

به بیمار با فشار خون بالا اما هیچ عوارض شدید دیگر، کرفس خوب است. دلیل آن این است که در آن وجود دارد pthalides، که می تواند میزان فشار خون بالا از طریق شل کردن عضلات اطراف عروق و اجازه می دهد عروق گشاد می شوند کمک کند. فشار خون بالا بیشتر احتمال دارد که تشدید شرایط بیمار. خوردن مقدار صحیح کرفس قادر به کمک به کنترل فشار خون است.

علاوه بر این، کرفس نیز شامل پتاسیم است که تعیین برخی از بیماران با سطح پتاسیم بالا باید مصرف کرفس محدود می کند. سطح پتاسیم بالا برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیماری به خصوص پیشرفته بسیار رایج است. اگر آزمون بیماران نشان می دهد سطح پتاسیم خود را بالاتر از نرمال است، کرفس مناسب به آنها نیست.

برخی از افراد دیگر با پورپورا نفریت این سبزی توصیه نمی شود، یا، به دلیل پورپورا آلرژیک اغلب خسارت معده و روده.غذاهای حاوی فیبر بالا خواهد حجم کار در معده و روده را افزایش می دهد. بنابراین، بیماران با مشکلات معده و روده نیز باید کرفس اجتناب کنند.

در بالا، ما می توانیم می دانیم که پاسخ به "کرفس خوبی برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی است" مختلف با توجه به شرایط خاص بیماران است. اگر می خواهید بدانید که آیا شما می توانید آن را بخورم یا نه، فقط دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: مرحله بیماری 3 کلیه,آیا کرفس خوبی برای افراد مبتلا به مرحله بیماری 3 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: